Su Jumis sveikam gyvenimui Paslaugos internetu ...
...

 

sausio10d.
2020-01-10  Nemokami streso valdymo užsiėmimai

Jeigu tau 18-29 metai ir ieškai būdų, kaip išmokti kontroliuoti kasdien patiriamą stresą, kviečiame Tave į streso valdymo užsiėmimus, kuriuose galėsi ne tik sužinoti apie įvairius streso kontrolės metodus, bet ir juos išbandyti praktiškai.


Grupės dydis – 10-12 žmonių. Grupės susitikimai vyks trečiadieniais nuo 16:00 iki 17:30 val. Antakalnio poliklinikoje 219 kabinete. Iš viso planuojami penki susitikimai, žemiau pateikiamas trumpas aprašas apie kiekvieną iš jų. 

Jeigu susidomėjai, kviečiame registruotis į grupę, paspaudus šią nuorodą:

http://www.manoapklausa.lt/apklausa/1154492993/ 

Trumpi užsiėmimų aprašymai ir datos

1. Nuimk stresui kaukes: streso atpažinimo užsiėmimas (01 29) 

Siekiant išmokti kontroliuoti kasdienį stresą, labai svarbu pirmiausiai išmokti jį atpažinti. Kadangi stresas kartais slepiasi po įvairiomis „kaukėmis“ ir kiekvienam žmogui gali pasireikšti skirtingai, atpažinti išgyvenamą stresą gali būti ne taip paprasta. Šio užsiėmimo metu diskutuosime apie streso patyrimą kasdieniame mūsų gyvenime, sužinosime, ar stresas gali būti naudingas, teoriškai ir praktiškai mokysimės atpažinti streso patyrimą savo kūne, mąstyme, emocijų pokyčiuose.

 2. Stresas ir mūsų kūnas (02 05) 

Ne tik mūsų psichikos, bet ir kūno sveikata labai susijusi su streso patyrimu. Šio užsiėmimo metu aiškinsimės, kaip stresas veikia mūsų kūną ir kaip, pasitelkus savo pačių kūno procesus, galima reguliuoti streso patyrimą. Taip pat praktiškai išbandysime fiziologinius (gilaus kvėpavimo, progresyvios raumenų relaksacijos, raumenų įtampos valymo) pratimus, skirtus kasdienei streso reguliacijos praktikai.

 3. Stresas ir mūsų vaizduotė (02 12) 

Mokantis kontroliuoti stresą, galima pasitelkti įvairius įrankius. Vienas jų – mūsų pačių vaizduotė. Šio užsiėmimo metu aptarsime streso ir vaizduotės ryšį ir praktiškai išbandysime vaizduotės pratimus streso valdymui.

 4. Stresas ir minčių valdymas (02 19) 

Streso patyrimas dažnai yra susijęs su tuo, kaip mes interpretuojame kasdienes ar iššūkius keliančias situacijas. Užsiėmimo metu diskutuosime ir bandysime atpažinti, kokios mūsų mintys dažnai sustiprina patiriamą stresą. Taip pat išbandysime praktinius minčių valdymo pratimus, padedančius kontroliuoti patiriamą kasdienę įtampą.

 5. Stresas ir laiko planavimas (02 26) 

Ar kada nors yra aplankęs jausmas, kad nieko nespėjate? Toks patyrimas neretai yra viena kasdienės įtampos priežasčių. Tad užsiėmimo metu bandysime atpažinti, kas dažniausiai „suvalgo“ mūsų laiką, kokiais būdais dažniausiai nesėkmingai bandome įveikti stresą bei ką galima daryti, kad laiką planuoti sektųsi geriau. Kartu išbandysime ir praktinį laiko planavimo metodą.

Atgal Spausdinti