VIEŠOJI ĮSTAIGA ANTAKALNIO POLIKLINIKA KOKYBĖS POLITIKA |
VIZIJA |
Išlikti nuolat tobulėjančia ir aukštą visuomenės pasitikėjimą išlaikančia asmens sveikatos priežiūros įstaiga, teikiančia kokybiškas ambulatorines asmens sveikatos priežiūros paslaugas, atitinkančias Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos reikalavimus. |
MISIJA |
Teikti kokybiškas, atitinkančias pacientų poreikius ir teisėtus lūkesčius, ambulatorines sveikatos priežiūros paslaugas, pagrįstas mokslu ir naujausiomis technologijomis, kuo racionaliau panaudojant turimus resursus. |
STRATEGINIAI TIKSLAI, VEIKLOS KRYPTYS |
- pacientams teikti kvalifikuotas, nustatytus reikalavimus ir mūsų galimybes atitinkančias asmens sveikatos priežiūros paslaugas ir siekti užtikrinti pacientams reikalingų paslaugų kokybę; - santykius su pacientais grįsti pagarba žmogaus teisėms ir orumui, jautrumu, užuojauta; - laikytis medicinos etikos (deontologijos) principų, užtikrinti paciento privatumą ir jo duomenų konfidencialumą, naudoti tinkamą ir saugią medicinos įrangą bei technologijas; - užtikrinti darbuotojų atsakomybę už paslaugų kokybę ir už savo darbo kokybę pagal pareigas ir kompetenciją; - sistemingai tobulinti visų lygių darbuotojų kvalifikaciją; - vertinti teikiamų paslaugų rezultatyvumą, efektyvumą, analizuoti paslaugų teikimo procesus; - efektyviai naudoti turimus resursus siekiant užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę; - nuolat gerinti teikiamų paslaugų kokybę, atsižvelgiant į pacientų poreikius ir teisėtus lūkesčius, siekiant užtikrinti pacientų pasitenkinimą. |
