Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)
- Titulinis
- Viršutinis meniu
- Informacija lengvai suprantama kalba

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems
sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
_____________________________________________________________________________________________________________________
Antakalnio poliklinika yra įstaiga. Čia gydytojai gydo žmones. Antakalnio poliklinikos adresas yra Antakalnio gatvė 59, Vilnius. Antakalnio poliklinikos telefonas yra +370 5 234 2515. Antakalnio poliklinikos elektroninio pašto adresas yra info@antakpol.lt |
![]() |
Poliklinikos gydytojai dirba:
Šeštadienį dirba tik budintys šeimos gydytojai ir odontologai. Budintys šeimos gydytojai rūpinasi Jūsų sveikata. Odontologai rūpinasi Jūsų dantų sveikata.
|
![]() |
Kas yra Antakalnio poliklinika? Antakalnio poliklinika yra medicinos įstaiga. Poliklinikos darbuotojai padeda žmonėms būti sveikiems. Antakalnio poliklinika yra Vilniaus mieste. Tačiau į polikliniką ateina ne tik Vilniaus, bet ir visos Lietuvos žmonės. Kiekvienais metais poliklinikoje gydytojai atlieka labai daug:
Gydytojo konsultacija yra gydytojo susitikimas su žmogumi. Susitikimo metu gydytojas sužino, kaip žmogus jaučiasi. Tada gydytojas gali padėti žmogui. Pavyzdžiui, pasakyti, kokius vaistus žmogus turi gerti, kad pasveiktų.
Laboratoriniai tyrimai yra, pavyzdžiui, kraujo tyrimai. |
![]() |
Kokias paslaugas galite gauti Antakalnio poliklinikoje? Antakalnio poliklinikoje galite gauti šeimos medicinos paslaugas.
Šeimos gydytojai rūpinasi jūsų sveikata. Jie gydo, kai sergate. Jie gali patarti, kaip išlikti sveikiems.
Jeigu norite užsiregistruoti pas šeimos gydytoją:
Telefono numeris yra +370 5 234 2515.
|
![]() |
Antakalnio poliklinikoje galite gauti psichikos sveikatos paslaugas.
Psichiatrai ir psichologai padeda spręsti psichikos sveikatos problemas. Pavyzdžiui:
Jeigu norite užsiregistruoti pas psichiatrą arba psichologą:
Telefono numeris yra +370 5 234 2515.
|
![]() |
Antakalnio poliklinikoje galite gauti odontologo paslaugas.
Odontologai rūpinasi jūsų dantų sveikata. Jie gali padėti, kai skauda dantį. Taip pat jie gali patarti, kaip prižiūrėti dantis.
Jeigu norite užsiregistruoti pas odontologą:
Telefono numeris yra +370 5 234 2515.
|
![]() |
Antakalnio poliklinikoje galite gauti slaugos paslaugas.
Slaugytojai padeda tada, kai žmogui reikia pagalbos. Pavyzdžiui, tada, kai žmogus negali padėti pats sau ir jam reikia pagalbos. Slaugytojai:
Jeigu norite gauti slaugos paslaugą, turite užsiregistruoti pas šeimos gydytoją. Šeimos gydytojas pasakys, ką daryti toliau. Užsiregistruoti pas šeimos gydytoja:
Telefono numeris yra +370 5 234 2515.
|
![]() |
Antakalnio poliklinikoje galite gauti gydytojų specialistų konsultacijas.
Gydytojai specialistai rūpinasi skirtingais žmonių organais. Organai yra žmogaus viduje. Pavyzdžiui:
Jeigu norite užsiregistruoti pas gydytoją specialistą:
Telefono numeris yra +370 5 234 2515.
|
![]() |
Antakalnio poliklinikoje galite gauti dienos chirurgijos paslaugos.
Chirurgijos paslaugos yra įvairios operacijos. Pavyzdžiui, akių operacija.
Jeigu norite užsiregistruoti chirurgijos paslaugai:
Telefono numeris yra +370 5 234 2515.
|
![]() |
Jeigu norite užsiregistruoti į Antakalnio polikliniką:
Telefono numeris yra +370 5 234 2515.
|
![]() |
Jeigu Jums reikia skubios pagalbos, pavyzdžiui, pasidarė labai blogai, tačiau Antakalnio poliklinika nedirba. Jūs:
Pagalbos numeris yra 112.
Ligoninės adresas yra Antakalnio gatvė 57, Vilnius. |
![]() |